צרו איתנו קשר בווצאפ צרו איתנו קשר בווצאפ

טיפים לתהליך מעבר דירה


מעבר דירה

בלאגן, חברת ההובלות המובילה והחדשנית, כאן כדי להקל עליכם. אנחנו מציעים מגוון רחב של שירותי מעבר דירה, המותאמים לצרכים האישיים שלכם: הובלת דירות קטנות, גדולות, וילות ומרחבים מסחריים, אריזה מקצועית וזהירה של כל החפצים האישיים שלכם, פירוק והרכבה של רהיטים, שירותי הובלה מיוחדים של ציוד יקר ערך והכל עם צוות מנוסה ואמין, שיעשה הכל על מנת שהמעבר שלכם יהיה חלק ומוצלח.

בלגן - כי מעבר דירה לא חייב להיות בלגן!

למה לבחור בבלאגן למעבר הדירה שלכם? יש לנו ניסיון של מעל 20 שנה בתחום ההובלות, אנו דוגלים באמינות ללא פשרות, שירות הלקוחות שלנו הינו יוצא דופן, המחירים שלנו אטרקטיביים במיוחד. נשמח לספק לכם המלצות חמות מלקוחות מרוצים. אנחנו חוסכים לכם זמן וכסף. אריזת בית שלם והעברתו למקום חדש הוא תהליך שלוקח זמן והמון משאבים. אנו נפנה את זמנכם בכדי שתוכלו להתמקד במשימות חשובות אחרות והשאירו לנו את העבודה.  תנו לנו לארוז, למיין, לאחסן ובסוף התהליך לפרק ולסדר הכל במקום.

אל תתלבטו - צרו קשר עוד היום ותקבלו הצעת מחיר חינם!

חברת בלאגן מספקת שירותי מעבר דירה אבל חשוב מאוד לדעת כי בנוסף לשירותי ההובלה הבסיסיים, אנו מציעים גם שרות מקיף למעבר דירה הכולל גם שרות אריזה עם מיון קפדני וממיין בו תוכלו אתם להחליט מה לוקחים ומה זורקים ואנחנו נבצע! ניתן אף לבחור בין הצעות מודולריות לשרותי אריזה, פריקה וסידור הבית לפי בחירתכם. למשל, הובלה כולל אריזה, הובלה ופריקה, אריזה ופריקה, אריזה למעבר דירה, סידור הבית או כל הצעה שמתאימה לכם.

שרותי מעבר דירה, אריזה ופריקה עושים לך לכם את מעבר הבית מהדירה הישנה ועד הבית החדש. שרות מושלם, סדר וארגון, אווירה נעימה ורגועה ותמיד עם חיוך על הפנים. אנחנו כאן עבורכם ברגעים של שינוי ומעבר, סיום של תקופה והתחלה חדשה. אנחנו מאמינים שמעבר דירה צריך להיות חוויה חיובית, ונעשה הכל כדי שהמעבר שלכם יהיה קל, מהיר ומוצלח. צרו קשר עוד היום ותיהנו משירות מקצועי, אדיב ואמין!

טיפים למעבר דירה קל בלי כאב ראש!

"אני זוכרת את המעבר דירה האחרון שלי כאחד הרגעים המלחיצים בחיי. אבל בזכות התכנון הקפדני והצוות המקצועי שלי, הכל זרם חלק. זה מה שהניע אותי להקים את 'בלאגן' – כדי לעזור לאנשים אחרים לחוות מעבר דירה נעים ופשוט."

אז אני ווי קרביץ מייסדת חברת בלאגן והחלטתי לארח את עצמי בראיון בנושא מעבר דירה:

שלום ווי, אשמח אם תעני על כמה שאלות בנושא מעבר דירה לקראת עונת המעברים המתקרבת.

מה אורזים ועל מה מוותרים? 

אורזים את החפצים השימושיים עבורנו, אלה שאנחנו באמת משתמשים בהם ביום-יום ואלה אשר משרתים אותנו באופן שוטף. על חפצים שלא זכו להתייחסות מעל שנה ויותר אפשר לוותר על מנת לפנות מקום להתחדשות.

ומה עושים עם חפצים עם ערך סנטימנטלי - משאירים או נפרדים?

שיקול אינדיבידואלי לחלוטין. יש לשים לב האם כל חפץ שני הוא סנטימנטלי בעיניכם, במידה ומדובר על מספר חפצים בודדים, אין שום בעיה לשמור. אם מדובר באגרנות - רצוי לשחרר.

כמה זמן מומלץ להתארגן מראש?

כמה שיותר זמן - יותר טוב. התארגנות דורשת תיאום הובלה, אריזה, פריקה, סידור ועוד. 

כדאי גם לקנות ביטוח מראש לחבילות שלכם (במיוחד אם מדובר ברילוקיישן ובחבילות פריטים יקרי ערך)

מכאן, שמדובר בתהליך ארוך ולכן יש להיות ערוכים אליו בהקדם.

אחלק את התהליך לזמני הכנה מראש ומה נדרש לעשות בכל שלב:

חודשיים לפני המעבר -

נפטרים מכל החפצים המיותרים אחת ולתמיד. כמו כן, חפצים אשר נמצאים אצלכם בהשאלה, גם הם יוחזרו בשלב זה לבעליהם באופן מרוכז.

מתחילים את תהליך האריזה מהאזורים עם הציוד הכי פחות שימושי בבית, המחסן לדוגמה.

מתאמים מובילים ומקבלים מהם אמצעים שונים לאריזה (קרטונים, ארגזים וכו') לטובת תחילת האריזות.

חפצים ומסמכים יקרי ערך - זה הזמן לדאוג לאיתור או שכפול של כל החפצים או המסמכים החשובים ביותר לכם ולדאוג לארוז אותם בנפרד.

ומתחילים בחיפוש אחרי מוצרי עיצוב משלימים לבית כמו חיפויים ופרקטים דמוי עץ שישדרגו ויחדשו את הבית באופן מיידי ובלי מאמץ מיותר.

פחות מחודש לפני המעבר

מסיימים לארוז ומשאירים רק חפצים בודדים הכרחיים לשבועות הבודדים שנשארו בדירה הנוכחית. 

השאירו את הבית תקין או בצעו תיקונים שהובטחו לקראת הדיירים החדשים.

מעדכנים את כל השירותים או הספקים אשר אתם עובדים איתם על כתובתכם החדשה.

השבוע הגדול שלפני המעבר 

לארוז את החפצים שנשתמש בהם ראשונים ולהעלות אותם אחרונים להובלה, זאת על מנת שיהיה לנו קל לאתר אותם במעבר. 

העברת הריהוט אשר עובר בחלקים (ספות, מיטות וכו׳).

העברה עצמית באמצעות הרכב של החפצים החשובים לכם.

יום לפני המעבר

לנשום עמוק, לישון מוקדם.

ודאו עם חברת ההובלה כי היא בקיאה לגבי כל הפרטים הקטנים האחרונים.

יום המעבר

ארזו את כל החפצים עד אחרון הפריטים שצריכים לעבור איתכם.

פקחו על המובילים ועל תהליך ההובלה.

מדוע מומלץ להיעזר בחברה חיצונית?

מהסיבה המרכזית - להוריד מעצמכם הרבה מעמסה ולחץ. אריזה ופריקה עצמית מצריכים מכם היעדרות מהעבודה, הרבה מאמץ פיזי ומשאירים אתכם עם מעט מאד כוחות נפשיים.

מנסיוני, תהליך מיון בנוכחות אדם אשר אינו מקורב תורם ליעילות וזאת באמצעות חיזוק תחושת "חוסר ההצדקה" בשמירת חפצים מסוימים אשר קשה לנו להיפרד מהם כאשר אנחנו ממיינים לבד.

כמו כן, החיים בתוך "אתר אריזה" במשך חודשיים הם מבולגנים ומייצרים אי נוחות, למשל: אכילה בכלים חד פעמיים, חיפוש אינסופי של בגדים בקרטונים הארוזים ומקרים נוספים המייצרים קושי להסתדר בתקופה זו. 

הבחירה בצוות מקצועי של אורזים תחסוך מכם הרבה זמן, בלאגן ותסכול. חברה כזו תייעל את תהליך המעבר בצורה הטובה ביותר ותבצע עבורכם את העבודה המייגע ובכך תאפשר לכם להתעסק בהתרגשות החיובית ולנהל את חייכם כסדרם. כמו 

איך עובד תהליך ההתקשרות מול חברה מקצועית ?

לפני שמתחילים יש לבצע שיחה טלפונית או לתאם פגישה מול החברה ולעדכן על מועד המעבר. החברה תדאג לתיאום מול מוביל וכמו כן, לכל תהליך המעבר המלא המפורט לעיל. בשלב הראשון - הצוות המקצועי יגיע אליכם יום לפני המעבר ויארוז את כל הבית במיומנות ובקפידה ויכין את כל הציוד להובלה ,פינוי או תרומה.

בשלב הבא, הצוות יפרוק את כל הציוד בבית החדש ולסיום יסדר אותו בצורה אסתטית, מאורגנת ונוחה.

 

תודה ווי , נעמת לי מאד 

בכייף , שבת של אהבה.

טיפים לתהליך מעבר דירה

צרו קשר
חייגו: 0525643322
הקליקו עכשיו ושריינו מקום לקיץ
השאירו פנייתכם כאן